professional organizing
 

Waarom een professional organizer inschakelen?

  1. een professional organizer is specialist in het aanbrengen van structuur in de breedste zin van het woord

  2. door ervaring heeft de professional organizer kennis, adviezen en tips waardoor je efficiënter te werk kunt gaan voor een blijvend resultaat

  3. je hoeft je niet te verantwoorden of te schamen. Een professional organizer werkt discreet en heeft geheimhoudingsplicht

  4. de professional organizer kan functioneren als vraagbaak, coach, als klankbord of ‘stok achter de deur’; wat jou maar helpt om de klus te klaren

  5. Tot slot; samen is leuker dan alleen :)

Bij professional organizing gaat het niet om het opruimen of orde aanbrengen op zich, het organizen is een middel om meer grip op je leven en de daarbij behorende werkzaamheden te krijgen. Het gevolg is rust, overzicht, meer inzicht, duidelijkheid en tijdswinst.

De professional organizer komt bij jou thuis of op je werkplek. Je krijgt ondersteuning en advies afgestemd op jouw persoonlijke situatie. Een professional organizer helpt jou om de structuur en de rust weer terug te krijgen op een van de volgende gebieden of een combinatie hiervan:



    Woonruimte    |    Administratie    |    Tijd en energie